Sedem užitočných pozitívnych myšlienkových techník

Sedem užitočných pozitívnych myšlienkových techník

Naše mysle sú neuveriteľne silné nástroje – dokonca viac, než si uvedomíme. Len tým, že niečo premýšľame, môžeme zvýšiť pravdepodobnosť výskytu. To je silná, ale nebezpečná schopnosť. Ak sú vaše myšlienky pozitívne a povznášajúce, zvyšujete pravdepodobnosť, že sa tieto sny stane plodným. Ak sú však negatívne, môžete mať len opačný účinok. Je zrejmé, že je naším najlepším záujmom udržiavať svoju myseľ pozitívne počas celého dňa a tento článok vám pomôže spraviť to. Vyskúšajte nasledujúce sedem tipov pre konzistentný prúd pozitívneho myslenia.

– Začnite s plánom. Máte oveľa väčšiu pravdepodobnosť, že budete pozitívne myslieť na svoj deň, ak máte konkrétny plán toho, čo chcete dosiahnuť. Pokúste sa dostať do zvyku každej noci písať ciele na ďalší deň. Urobte ich dosť jednoduché, aby ste sa dali urobiť v jeden deň, ale dostatočne náročné, aby ste boli motivovaní.

– Pozitívne vibrácie. Rovnako ako akékoľvek iné ľudské emócie, pozitívnosť môže byť nákazlivá. Urobte to bod, aby ste sa obklopili ľuďmi, ktorí premýšľajú a konajú povznášajúcim spôsobom. Dokonca aj keď ste skôr naklonení k negatívnosti na začiatku, nájdeš svoje ducha zdvihnuté ich energiou.

– Dajte vďaku. Je určite veľa vecí vo vašom živote, ktoré vám vďačia – a mali by ste tak robiť pravidelne. Ak prestanete realizovať všetko, čo oceníte vo svojom živote, automaticky sa budete cítiť pozitívnejšie. Keď vezmeme veci za samozrejmosť, je to, keď začne negatívnosť zachytiť kontrolu. Môže vám pomôcť napísať zoznam „vďakyv“, ktorý je tak často, aby ste si pripomenuli všetko, čo vás obklopuje.

– Cvičenie. Možno najsilnejším nástrojom na pokračovanie v myslení je pozitívny zvyk fyzickej aktivity. Váš mozog produkuje chemické látky nazývané endorfíny počas cvičenia, ktoré dávajú telu prirodzenú vysokú hodnotu. Okrem chemického prínosu je psychologická podpora, ktorú získate od stanovenia cieľa cvičenia a následného sledovania. Budete tiež vyzerať tenký a fit, ktorý môže zvýšiť vašu dôveru a náladu. Všetko okolo, cvičenie je jednoducho skvelý krok smerom k pozitívnemu mysleniu.

– Nabíjajte. Tým, že ste vystúpili a ovládli ste situáciu, budete na to viac chcieť. Nebojte sa zlyhania – využite kontrolu ako príležitosť, aby ste svoje pozitívne myslenie uviedli do praxe v reálnom svete. S dobrým postojom za vami, ste už na ceste k tomu, aby ste sa stali spoľahlivým vodcom.

– Drž sa na to. Pozitívnosť rýchlo klesne, keď sa vrátime k prvému znaku problémov. Predtým, než začnete s akýmkoľvek novým úsilím, zaviažte sa, že budete v nej dlho. S týmto presvedčením v mysli nebudete odkladať skoré výzvy alebo zlyhania. Prijmite skutočnosť, že sa dostanete zrazená pozdĺž cesty, a vaše myslenie bude môcť zostať pozitívne aj v ťažkých časoch. Ak hľadáte voľný a ľahký prechod na úspech, možno budete chcieť zmeniť svoje očakávania. Pozitívne myslenie znamená pochopenie, že budete čeliť prekážkam a mať dôveru a energiu, aby ste ich prekonali.

– Meditovať. Negatívne myslenie sa často vyskytuje v cykloch. Jedna udalosť alebo udalosť vás dostane dole a všetko ostatné sa začne maľovať s negatívnym štetcom. Denná meditácia môže byť skvelým spôsobom, ako zlomiť tento cyklus a zmeniť svoju myseľ. Meditácia prináša pozitívne myslenie tým, že umožňuje, aby vaša myseľ vyčistila a myslela logicky o vašom živote bez rozptýlenia života okolo vás. Nabudúce budete mať pocit, že negatívne myslenie vo vašom mozgu preberá, zastaví a medituje. Dokonca aj keď máte len pár minút, pokoj vo vnútri vás prinesie späť do reality a váš proces myslenia späť na ceste.

(Visited 28 times, 1 visits today)
Share

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.