3 veci, ktoré môžete pridať k vašej strave pre zdravú pokožku

Krása môže byť len hlboká, ale starostlivosť o pokožku začína niektorými najzákladnejšími funkciami vášho tela. Preto je starostlivosť o vašu pokožku viac než len použitie sérov a krémov. Udržiavanie svojej pokožky najlepšie vyžaduje aj náležitú ochranu pred slnkom, dostatok spánku a zdravú stravu, ktorá zahŕňa rôzne vitamíny a minerály.

Strava plná zdravých, nespracovaných potravín je jednoduchým spôsobom, ako sa starať o vašu pokožku na jej štrukturálnej úrovni, ale veľa doplnkov  obsahuje aj zložky, ktoré podporujú zdravo vyzerajúcu pleť. Pozrite sa na niekoľko pozoruhodných krásy a niektoré z našich esenciálnych olejov naplnených obľúbených, ktoré ich zahŕňajú!

 

antioxidanty

Počuli ste, že ľudia bzučia o antioxidantoch a voľných radikáloch, ale viete, čo sú? Voľné radikály sú reaktívne molekuly, ktoré môžu spôsobiť poškodenie buniek, a expozícia pochádza z každodenného života, vrátane vecí, ako je vaše telo, rozkladanie potravy, času na slnku a znečistenia.

Pokiaľ ide o neutralizáciu týchto molekúl, antioxidanty hrajú dôležitú úlohu. Pridajte týchto obrancov do svojho jedálnička tým, že hľadáte bohato farebné ovocie a zeleninu (myslím, že čučoriedky, černice, čerešne, čerešne, slivky, kapusta, špenát, repa) a živiny, ako je vitamín C, vitamín E a CoQ10.

 

Omega-3 mastné kyseliny
Omegagize3 Young LivingThink „zdravý tuk“ je oxymoron? Zamysli sa znova! Vaše telo potrebuje omega-3 mastné kyseliny na štrukturálnej úrovni, pretože sú súčasťou bunkových membrán a pomáhajú s bunkovou funkciou. A vaše telo nemôže vytvoriť tieto tuky samostatne – môžete ich dostať len priamo z jedla. To robí diétu bohatú na omega-3 obzvlášť dôležitú. Ak chcete zvýšiť svoj príjem, jesť potraviny, ako sú vlašské orechy, listová zelenina, ľanové semeno, a čerstvé alebo konzervované ryby.

 

zinok

Stopový minerál zinok je vlastne málo známym šetričom kože. Je to preto, že bunky vášho tela, najmä bunky kože, sa spoliehajú na fungovanie tohto minerálu. Pomáha podporovať pokožku a podporuje vyváženú produkciu ropy. Pridajte nejaký zinok do svojho jedálnička s homármi, krabmi, ustricami, kešu, mandľami, kuracím mäsom, cícerom a inými

(Visited 10 times, 1 visits today)
Share